Je zou je in kunnen schrijven bij een uitzendbureau. Dat heb ik gedaan, had weinig zin maar dan zoeken ze in ieder geval voor je.

Wat ik daarna heb gedaan (was toen ook 18) is gewoon persoonlijk langs gaan bij bedrijven. Horeca nemen ze vaak wel aan... Als je langs komt en gewoon vraagt of ze mensen zoeken zien ze dat je initiatief toont. Die mensen hebben werkgevers graag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een productiebedrijf (inpakwerk), schoonmaakwerk, kranten/folders rondbrengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens bij een McDonald's.
Voor gemotiveerde mederwerkers zijn daar leuke en leerzame promotiemogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eens kunnen kijken bij een callcenter of bij de thuiszorg. Het verdient goed. Ik werk op dit moment ook bij de thuiszorg en ben ook 18. (en er werken ook best jongens bij de thuiszorg ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de dagvisser het is een restaurant van me ouders en hebben altijd mensen nodig het is in scheveningen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou kunnen, ik woon in Den Haag :p