Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag in de thuiszorg werken! Hoe pak ik dit aan?

Ik hoef maar 2 ochtenden per week naar school, ik heb nog geen diploma's maar ben nog bezig met mijn havo. Op internet is er niet veel te vinden! Ik woon in hoorn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Geweldig! Velen zullen je dankbaar zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Zonder diploma in de thuiszorg zal niet makkelijk zijn, maar bel eens met een thuiszorg organisatie in je buurt en leg je vraag voor. Misschien als je een opleiding in de zorg volgt dat je er terecht kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou als helpende of als verzorgende aan de slag kunnen gaan in de thuiszorg. Daarvoor moet je wel een opleiding doen, die misschien ook met werken en leren is te doen. Dus één dag in de week naar school en de rest leren in de praktijk.
Het Horizoncollege is in jouw buurt eventueel een geschikt ROC. Soms worden er ook bij thuiszorginstellingen interne opleidingen aangeboden.
Zie ook de website hieronder. Je kunt er veel vinden over jouw belangstelling. Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thuiszorgorganisatie in Hoorn heeft vast website. Er zijn er meerdere, een in linkje. Daar kun je hoogstwaarschijnlijk vacatures vinden. En is er één die bij je past, dan solliciteren. Of bel maandag even met ze en stel dezelfde vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor schoonmaken heb je geen diploma nodig. Sommige mensen willen ook hulp bij boodschappen. Dit kan jje doen zonder diploma . Voor verzorging kan je intern een opleiding doen . Ik heb zelf 10 jaar bij de thuiszorg gewerkt leuk en dankbaar werk Gr.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding