Stage lopen bij de FIOD, is dat mogelijk?

Ik ben 16 jaar en doe een MBO opleiding Administrateur niveau 4. Op school hebben we nu geleerd over de FIOD (Fiscale Inlichtingen- en Opsporingsdienst), onze leraar vertelde daarbij dat hij pas geleden een leerlinge van hem tegenkwam die dezelfde opleiding had gedaan, die nu bij de FIOD werkt. Ik zou dit nu ook graag willen, ik ben er erg enthousiast over.

Nu is het de bedoeling dat wij een BPV stage gaan lopen binnenkort. Ik vroeg me af of iemand weet of het voor mij mogelijk zou zijn om stage bij de FIOD te lopen, en waar ik dan terecht kan. Ik heb op internet gezocht maar hier weinig over kunnen vinden. B.v.d.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

kijk eens op: www.belastingdienst.nl/werken
daar staan ook stageplekken bij.

Toegevoegd na 15 minuten:
klik dan op stages en afstuderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik wil specifiek bij de FIOD stagelopen, en ik zie dat daar niet bij staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de FIOD is een onderdeel van de belastingdienst, dus dat is de enige weg om daar terecht te komen