Weet iemand beroepen die te maken hebben met baby's?

Ik was al aan het zoeken op Google maar kan niet echt veel vinden. Weet iemand beroepen die te maken hebben met baby's zoals verloskundige, of iets anders met baby's? Misschien heeft iemand toevallig een lijst met alle beroepen. Zou graag willen bekijken wat ik na school allemaal nog zou kunnen gaan doen Alvast bedankt.

Toegevoegd na 20 minuten:
Ik doe nu de opleiding pedagogisch weker niveau 4 maar kan daarna toch altijd nog een andere opleiding doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
36.2K

Het beste antwoord

Na het behalen van je MBO4 diploma kun je nog allerlei andere opleidingen doen die iets met baby's te maken hebben. Op de site www.youchooz.nl is veel te vinden. Je klikt aan "iets met baby's" en dan komen er allerlei beroepen, op MBO-niveau en hoger. Als je een opleiding/beroep kiest zie je weer allerlei mogelijkheden die je kunt aanklikken: de toelatingseisen, waar je de opleiding kunt doen, wat het werk precies inhoudt etc. Er is ontzettend veel te vinden. Veel plezier en succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verloskundige, kraamverzorgende, na schoolse opvangster.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kinderarts, kinderverpleegkundige, consultatiebureauarts of -verpleegkundige
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kraamverzorgster, verloskundige, (pedagogisch) medewerker op een kinderdagverblijf, kinderarts met specialisatie tot baby's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf, arts of verpleegkundige bij een consultatiebureau.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een kinderdagverblijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het belangrijkste beroep is natuurlijk: MOEDER!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van een au-pair, nanny, babysitter, kindermeisje, kinderverzorgster, kinderoppas en oppasmoeder.