Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Word ik gelijk beaald na de eerste maand werken bij Mac Donalds?

ik moet morgen beginnen met werken bij mc donalds, en ik vroeg me af of ik dan al gelijk word betaald naar de eerste maand of krijg ik niks vanwege het in werken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja, je wordt gewoon betaald
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal gewoon met het eerste salaris uitbetaald krijgen, ook al zal dat iets lager zijn omdat je niet de hele maand gewerkt hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inwerken hoort gewoon bij de baan.
Dus ook op je eerste dag, waarbij je waarschijnlijk eerst die over-Amerikaanse instructievideo moet bekijken, wordt je tijdens de video al betaald.

En inwerken duurt niet heel lang hoor.
Maximaal half uurtje video, dan instructie op de werkvloer, circa half uur.
Dan eerst samen een station bemannen en binnen drie uur draai je al grotendeels alleen op het station waar je ingewerkt bent.

Aan het einde van de eerste maand krijg je dus direct al een salaris voor alle uren dat je ingeklokt gewerkt hebt.

bron: Jarenlang bij de M gewerkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vind ik heel raar. Inwerken is gewoon een deel van je werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben ik mee eens.
Omdat bij de meeste bedrijven de salarissen voor de maand november al zijn betaald, is de kans groot dat je de gewerkte uren van november pas betaald krijgt in december. Houdt daar rekening mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding