dat vershilt natuurlijk per baas, ik ken een bezorger die wel een stuk meer verdient dan minimumloon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak minimumloon met als reden erbij dat het kan oplopen net fooien. Scheelt de baas weer extra personeelslasten!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt per baas inderdaad, maar bij grote bedijven zoals domino's en new yorker verdien je meestal niet meer dan het minimum loon. Niet vanwege het fooi dat je krijgt hoor, want mensen die binnen werken krijgen ook het minimum loon.

Bij een wat kleiner pizzaria verdien je meestal iets meer. Je kan ook zwart werken (wat ik niet aanraad omdat je niet gedekt bent wanneer je een ongeluk krijgt, en ik vind dat je als burger belasting moet betalen).