Waar je de jobadvertentie gevonden hebt.
Krant, Website, ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De tussenpersoon. Dus hoe je bij de firma terecht bent gekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Medium (latijn: midden) bekent een drager of overdrager van iets. In geval van een vacature dus hoe de vacature bij jou bekent is geworden (internetsite, krant, wervingsbureau, buurman, etc). Noem ook de naam, dus intermediair.nl of volkskrant.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bekend met een d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bekent/bekend=betekent, neem ik aan