Wat kan ik mezelf voorstellen als ik bij de macdonalds zou werken? Welke werkzaamheden moet je daar doen en is het alleen maar staand werk?

Toegevoegd na 20 minuten:
Welke werktijden heb je en is het voor parttimers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Het kan alle voorkomende werkzaamheden voorstellen.

Als je nog geen 16 bent, dan zal het voornamelijk schoonmaakwerkzaamheden in de vakanties zijn.

Ben je wel ouder, dan mag je ook in de keuken en aan de counter.

Bij de vestiging waar ik gewerkt heb, beginnen nieuwe medewerkers vaak bij de afdeling friet, omdat dat eigenlijk het makkelijkst is.

In principe is al het werk bij de McDonald's staand werk (tenzij je manager wordt, dan kun je zittend de rapportages op de computer invoeren en bankstortingen maken e.d.).

Tja werkzaamheden zijn onder te verdelen in keukenwerkzaamheden, klantwerkzaamheden, schoonmaakwerkzaamheden in de lobby, de wc's en het buitenterrein.

Toegevoegd na 20 minuten:
In aanvulling op jouw aanvulling: werktijden kunnen verschillen per vestiging.
Wij gingen 's morgens open om 7 uur en sloten om 23.00 uur.
De vroegste shift begon dan om 6.15 uur.
Heb je echter de laatste dienst, dan werd het al gauw 0.30 uur, want nadat het restaurant dicht gaat, moet alles schoongemaakt worden: het vet van de verschillende frituurpannen moet gefilterd worden etc.

Het kan ook prima voor parttimers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd
Het is sowieso alleen maar staand werk. Volgens mij begin je met het bijvullen van de voorraad in de keuken en het opruimen van de tafeltjes en zo. Later mag je ook in de keuken aan de slag. En als je heel goed bent ga je van daar uit verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er zelf ook een tijd gewerkt.
Nog nooit zo'n leuk baantje gehad.
Ik begon de 1e 2 dagen in de keuken...je begint met hamburgers en cheeseburgers te maken.
Daarna mag je achter de kassa & ook de lobby (prullenbakken legen, stoelen aanschuiven, tafels schoonmaken).
In de keuken ga je steeds hoger op.
Dan mag je big mac's maken enzovoort.

Toegevoegd na 2 minuten:
het is trouwens idd alleen maar staand werk.
Je moet stress bestendig zijn!
Als de 'rush' begint tussen half 5 en half 8 moet je in de keuken echt als een speer werken!

En het personeelskorting is ook leuk, 70% korting op je hele bestelling!