Hoe vraag je referentie CV?

Beste Helpers,

Ik heb mijn Open-Sollicitatie en CV opgestuurd naar een bedrijf. Als ik daar wordt aangenomen.

En ze vragen naar mijn Stage-begeleider voor informatie en hoe ik werk etc. Hoe heet zo iemand referentie?

Referentie heer?

Bedankt alvast. :(

Toegevoegd na 11 minuten:
Dankjullie wel. Helaas heb ik me CV al opgestuurd..

Nogmaals bedankt!

Toegevoegd na 20 minuten:
Oke, hartelijk bedant Pieter.

Dat ik dat niet in mijn hoofd kan verzinnen.. :jammer:
Ik zal het bij mijn volgende Open-Sollicitatie doen. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon referentie. Je zet dus in he CV bijv:

Referentie: dhr Pietje, bedrijf xxx

Wel eerst vragen of hij het goed vindt dat je hem als referentie opgeeft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een apart kopje 'Referenties' op in je cv. Daaronder vermeld je de volledige naam, bedrijfs- en contactgegevens van degenen die je opgeeft en hun functie. Een voorbeeld:

Referentie:
De heer Bram Vermeulen
Stagebegeleider Informatie MBO Utrecht
Telefoon werk: 123-456789
E-mail: b.vermeulen@HBO-U.nl

Toegevoegd na 11 minuten:
Oh, je wilt alleen maar weten hoe je zo iemand noemt... Officieel is hij/zij jouw "referent", maar dat woord zou ik niet gauw gebruiken. Ik zou het bijvoorbeeld zo omschrijven: "Als u verder nog informatie over mij wilt, kunt u contact opnemen met...".

Toegevoegd na 39 minuten:
Succes met je sollicitatie!
Pieter2011