Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

dit is absoluut nep want denk eens even logisch na denk je dat iemand je geld gaat geven voor niks te doen en bovendien ik denk dat ze je bank gegevens ervoor gaan vragen want hoe willen ze je betalen dan ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is op z'n minst dubieus.
Ten eerste staat er geen adres of telefoonnummer op de site. Je kan alleen contact opnemen dmv een contactformulier.

Daarnaast bieden ze geen manier aan om geld te verdienen maar is het meer een soort verzamelplaats van websites met spaarprogramma's waar je aan mee kunt doen.

Er staat bij de privacyvoorwaarden dat de 450 euro een indicatie is die wellicht gehaald kan worden wanneer iemand zich voor ALLE programma's inschrijft en ze ook allemaal intensief volgt. Lijkt mij dat je dan heel erg lang achter de computer moet zitten.

Ik zou hier niet zo snel mee in zee gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het gewoon een site die als een soort tussenpersoon wil fungeren; ipv zelf lid te worden van bijv. Euroclix, Jiggies, etc., doet deze site het voor jou ineens voor allerlei spaarprogramma`s.

Ik denk dus dat het echt is, maar het is en blijft reclame: het wordt mooier gemaakt dan het is. Ik ben al járen lid van Euroclix, maar het gaat heus niet zo hard als ze op de site die jij noemt, voorspiegelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal nep, je kan het zelfs zien aan de naam van de link!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding