Ik ben 18 en wil een cursus comercieel medewerker binnendiesnt doen. ie weet een goeie organisatie?

Toegevoegd na 5 uur:
ja maar ik wil liever geen mbo want er is een werkplek te vinden om die opleiding te doen
woon in culemborg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Veel ROC's bieden de opleiding Commercieel Medewerker Binnendienst (niveau 3) aan. Het is een MBO-opleiding (dus geen cursus), die soms ook als BBL (werken en leren) wordt aangeboden.
Omdat je er niet bij hebt gezet waar je woont is het moeilijk om een geschikt MBO te noemen. Zoek eens op de websites van een ROC in je buurt, of zet bij je vraag waar je woont.