Ik volg een opleiding voor tuinbauw maar ik wil ook erg graag in het leger dus brief ik me af: kan je ook als een soort bijbaan in het leger?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeg ik me af :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik, dat je je dat afvroeg....:)

Antwoorden (1)

Dat kan zeker.
Bij Het Korps Nationale Reserve (Natres).

Het Korps Nationale Reserve (Natres) maakt sinds 1948 deel uit van de Nederlandse Koninklijke Landmacht. De Natres bestaat uit ongeveer 3800 militairen en is verdeeld over 5 regionale Bataljons.
De Natresmilitair vervult zijn militaire functie naast een baan in de burgermaatschappij en in de nabijheid van de eigen woonomgeving. Natresmilitairen verrichten hun opleiding en diensten op basis van vrijwilligheid en ontvangen een financiële vergoeding zolang zij voor training of andere reden actief in dienst zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan inderdaad voor erbij, maar aangezien het hier gaat om vrijwilligerswerk denk ik niet dat vragensteller dit bedoelt; die zoekt een bijbaan.
Toch een plusje want het is een goede tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker een minnetje aangeklikt in plaats van een plusje dan;) ik vind het een goed antwoord +