Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vouw je snel folders. En gaat het net pijn doen aan bijv je knie?

Ik vouw folders maar ik weet niet wat de snelste manier is. Nu leg ik de sterkste (helemaal links op afbeelding) open leg alle dolders erin en leg dat op een stapeltje. Maar ik zit daar op de grond en na een tijdje gaatvmn knie pijn doen. Weet iemand een andere manier die evensnel of sneller gaat? Nu doe ik 105 folders in 1 uur ( met lopen niet meegerekent) de laatste foto is hoe ik het opstapel dat zijn ongeveer 33 pakje mwt folders op 1 stapel. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Gewoon op het aanrecht of op de keukentafel.

Gewoon alles pakken en dan in een krantje vouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is al een goeie manier, alleen moet je zo steeds rond je as draaien en inderdaad op je knieen gaan zitten.
Als je het toch fijn vindt op de grond, zou ik een kussen gebruiken en de folders minder om je heen leggen, en meer voor je neus. Aan tafel is toch wel meer aan te raden..
Ik heb respect dat je dit doet, ik heb het altijd geweigerd..
Vooral omdat mensen het vaak meteen weggooien..
Succes verder!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt
Stratenmakers hebben van die speciale kniebeschermers, wellicht dat die jou ook helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding