Bestaat er een maximum salaris voor iemand van 19? Of mag diegene tot in het 'oneindige' verdienen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen maximum. Wel zal de belasting zijn koffertje steeds verder openzetten naar mate je meer verdient, maar dat is voor alle leeftijden (23-66) gelijk.

Antwoorden (4)

Is geen maximum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is en norm: de balkenende norm. (iets van drie ton per jaar)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3 ton?!! De Balkenendenorm 2011 is iets minder dan 190.000
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Balkenendenorm is voor ambtenaren, trendvolgers en sommige gesubsidieerde instellingen.
zit geen maximale tussen,

Licht aan de baan die je hebt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen van 0-180 mag in het oneindige verdienen. Maar als je jonger dan 18? bent mag je niet in het oneindige werken. Er zit een max aan je werk tijd plus je bent verplicht om tot een bepaalde leeftijd scholing te volgen. De wijze waarop je shooling volgt is daarbij niet zo belangrijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja behalve ambtenaren maar die werken niet heb ik altijd gehoord :) zal wel in het verkeerde gezin zijn opgegroeid wat dat betreft dan ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja behalve ambtenaren maar die werken niet heb ik altijd gehoord :) zal wel in het verkeerde gezin zijn opgegroeid wat dat betreft dan ;)