Hoeveel stagevergoeding in een verzorgingshuis?

Ik vraag dit even voor mijn nichtje.
Ze gaat stage lopen in een verzorgingshuis en doet mbo.
4 dagen in de week, 10 weken lang.
Ze weet dat ze vergoeding krijgt maar heeft geen idee hoeveel.
Ze is er wel benieuwd na hoeveel ze krijgt, weten jullie dit ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

In de cao staat dit vermeld het zal niet meer zijn dan €275,- per maand op basis van minimaal 32 uur stagelopen per week én een minimum van 144 uur per studiejaar.
Bij een minder aantal stageuren per week, wordt de vergoeding naar rato aangepast.
12 jaar geleden
Wel lekker dat ze vergoeding krijgt, want een bedrijf is niks verplicht namelijk..

Hoeveel is aan de stage zelf, dan kan 50,- zijn of 200.- in je handen of met cadeaubonnen.