hoe kan je het beste solliciteren via de computer of er gewoon naar toe gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat voor baan gaat het over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop ook vooral dat je niet echt "jaimypijl" heet, met je cannabis blad als profielfoto. Dat helpt ook niet echt bij solliciteren ;)

Antwoorden (2)

Het is niet gebruikelijk om op eigen initiatief bij een bedrijf langs te gaan om te solliciteren. Het is gebruikelijker om te solliciteren via brief of e-mail. Mocht het bedrijf interesse hebben, dan nodigen ze je uit voor een gesprek.

Meestal staat in de personeelsadvertentie vermeld op welke manier je kunt solliciteren.
12 jaar geleden
Het ligt denk ik ook een beetje aan waar je dan zou willen solliciteren. Ik weet niet waar je zou willlen solliciteren dus ik geef maar een paar voorbeelden: in een winkel ofzo zou je zo ff naar binnen kunnen lopen om te vragen of er nog mensen nodig zijn. Maar in veel gevallen kun je het beste via de computer solliciteren. Dat kun je dan doen via een email. Vaak staat het email adres wel op de site van het bedrijf of instelling waar je zou willen werken!