Hoeveel zal een afspraak bij de arbodienst kosten (spreekuur) en als je daar te laat komt mag de werkever het bedrag van je salaris af halen?

Ik was te laat aangekomen bij de arbodienst en mocht dus niet meer in de spreekuur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

kijk eens op www.gratisadviseurs.nl › ... › Arbowetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo direct maak snel een nieuwe afspraak !hij kan wel je ziekte geld in houden ,in dien jij je niet aan de arbo regels houd ! Kom op tijd ,op afspraken van ,zo niet excuus enz komt de controleur thuis ! Ja je moet hem ontvangen . Als men denkt dat je je onttrekt Aan begeleiding enz hoeft werkgever geen salaris meer te betalen ,zo snel gaat het niet maar toch .als geval lang aan loopt speelt alles mee .ps zo druk kan je het toch niet hebben :) btr schap
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij kan niet zomaar het salaris/ziekengeld inhouden. Wel kan hij het opschorten als je niet meewerkt aan reïntegratie/herstel. Maar daar is wel wat meer voor nodig, dan één keer te laat komen op het arbo spreekuur. Zie http://dcapplicaties.nl/juridisch/vragen/antwoord9.htm .