Ik zoek een leuke baan maar ik kan er geen vinden. Wie kan me helpen?

Ik ben 16 en ik woon in Eindhoven/veldhoven en ik kan echt geen baan vinden.. Wie kan me helpen of tips geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toevallig ik woon bij mijn moeder in veldhoven en vader net in eindhoven xD
maar ehm baan baan ik denk niet dat je heel veel kan misschien bij een supermarkt?

Het beste antwoord

maak gebruik van je netwerk! vrienden van je ouders of familie. laat weten dat je enthousiast bent en wilt werken, breng jezelf in de aandacht. Komen ze iets tegen dan zullen ze aan jouw denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je kan bijvoorbeeld bij een supermarkt werken of 's ochtends vroeg kranten bezorgen (verdient goed!). Ook zijn er altijd veel winkels waar ze mensen zoeken, daar is ook wat te vinden.

Ook kan je, als je dat al weet, een baantje zoeken die bij je (aankomende) opleiding of je toekomstplan past. Wil je bijvoorbeeld de financiële kant op, dan kan je bijvoorbeeld bij de lokale sportvereniging vragen of je kunt helpen met de boekhouding. Dit ligt er natuurlijk wel aan of zij het kunnen leren en of je er uiteindelijk betaalt voor wordt, maar het is altijd handig om ervaring op te doen. Overigens kan je altijd overleggen voor een eventueel uurloon, niet geschoten is altijd mis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga als postbode werken. Heb je meestal maar 3 uurtjes werk aan per dag en je werkt buiten, dus lekkere frisse lucht :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuur een open sollicitatiebrief naar alle bedrijven waarvan je denkt dat het leuk is om daar te werken.

Dus niet denken: ze hebben geen vacature dus zullen ze niemand nodig hebben.
Maar gewoon een brief sturen.

Zo heeft mijn dochter ook een baantje gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de horeca, afwassen bij een restaurant bijvoorbeeld.
Supermarkten zoeken ook vaak vakkenvullers
Bij een tuinder, in de kas
Kranten bezorgen 's morgens of de weekkrant overdag, maar dat verdient veel minder.

En een baan is pas 'leuk' als je het geprobeert hebt, vaak zijn het je collega's die je werk 'leuk; maken dus roep niet te snel....dat wil ik niet want dat is niet leuk. Eerst eens ervaren hoe het is, je kan altijd weer weg gaan als het niet bevalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In geldrop zoeken ze een cassiere bij de AH. 's avonds en op zaterdag. Station ligt om de hoek. En het is leuk verdienen bij de AH!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
In geldrop zoeken ze een cassiere bij de AH (eindhovenseweg). ‘s avonds en op zaterdag. Station ligt om de hoek. En het is leuk verdienen bij de AH!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom zelf ook uit Eindhoven, het is inderdaad moeilijk om hier een leuke baan te vinden! Zoek anders even naar reclame werk, dat kan gewoon in de binnenstad en is goed betaald.

http://www.scholierenwerk.nl/vacature/33580/Goed-betaald-promotie-bijbaantje-in-Rotterdam-en-Eindhoven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je op school zit maar als je nog op school zit, is het moeilijk om school-vrije tijd-werk te combineren.

Als je niet op school zit, moet je wel een goede diploma hebben om een goed betaalde baan te krijgen. Je kan bijvoorbeeld iets kiezen dat je erg leuk vind. Supermarkt, Kranten/Post, Kledingwinkels, Groothandels. Er is keuze genoeg.

En wat hier boven al gepost is, kijk in je netwerk. Familie, Vrienden, Kennissen of klasgenoten.