welke redene zijn er om bij een callcenter aan het werk te gaan?

ik ga bij een callcenter werken maar ik moet uitgebreid vertellen waarom ik dat wil maar ik kan maar twee redenen bedenken; goed in mensen overhalen. en of course het verdiend goed maar dat staat weer ie als je da zegt..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hang vast op......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moest eens weten hoe goed dat betaalt. In een supermarkt krijg je volgens mij als 18 jarige 4,50 bruto en bij een callcenter loopt dat al gauw op tot 6-7 euro bruto (en het ligt er ook nog aan bij welk bedrijf je gaat, sommige bedrijven keren bonussen uit als je veel producten hebt gekocht of als je een bepaald target heb gehaald).

Het beste antwoord

Dat het je een plek lijkt waar je veel ervaring kan opdoen en je jezelf wil specialiseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat je graag telefoneert en met mensen praat, overtuigingskracht hebt, dat de werktijden je goed uitkomen, dat je wil leren wat het vak inhoudt, dat je graag wilt werken, dat je resultaatgericht bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, ik geef alleen antwoord op de vraag. Mensen projecteren dat meteen op de antwoord-gever. Het antwoord heeft verder niks met mij persoonlijk te maken. Is dat bij jou wel zo dan?
je praat graag, bent een goede verkoper, je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, het bedrijf komt positief op je over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vind het een leuk bedrijf, je vind het werk zelf heel interessant, je wilt graag leren hoe je kan verkopen, je wilt ervaring op doen voor later.

En wat je zelf al zei, als je goed ben in mensen overhalen en te laten zien dat je een goed product verkoopt, dan zou het goed moeten komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gesprekstechnieken verfijnen, het prettig vinden om klantcontact te hebben, het een uitdaging vind om je commerciele talenten verder te ontwikkelen....