Hoeveel verdien je bij Netwerk VSP?? (zie uitleg)?

Weet iemand hoeveel je verdient bij Netwerk VSP als folderbezorger?
Zo ja, is het ook afhankelijk van je leeftijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met 160 adressen verdien ik €4,31. Daar komt altijd nog gewichtstoeslag bij (gem. zo'n €3), dus dat is totaal €7 voor een uur en een kwartier werk per week.
Het maakt hierbij niet uit hoe oud je bent. Wel moet je minstens 13 (of was het 14?) zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 18, en mijn vriend 23. Ik wil dus weten of dit een verschil in geld maakt (of dat IK me aanmeld, of HIJ) We lopen het samen.
Een uur en een kwartier per week is gemiddeld? Of niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet vrijwel zeker dat de leeftijd bij Netwerk vsp niets uitmaakt, maar voor de zekerheid zou ik je vriend (laten) aanmelden. Misschien dat ze toch ook een beetje kijken naar het minimumloon. En hoe ouder je bent, hoe meer je dus zou krijgen. Maar nogmaals; ik verwacht niet dat ze daar naar je leeftijd kijken wat betreft loon. De tijd waarin je het loopt hangt af van de hoeveelheid folders en hoe lang je het al doet. Aan het begin was ik vrij langzaam omdat je dan goed moet kijken waar ja/nee en nee/nee stickers zitten op de brievenbussen, maar dat gaat al snel veel sneller. Ik heb een relatief kleine wijk vergeleken met ander mensen die ik ken. Ik gok dat de meeste wijken zo'n 200-220 bezorgadressen hebben. Verder mag je aan het einde van het jaar met zo'n kaartje (daar zorgen zij voor) langs de deur om geld op te halen. Je zou zeggen dat mensen niet zo veel geven voor reclamefolders, maar dat valt heel erg mee. Het hangt er wel van af waar je woont, hoe vrolijk je er uit ziet, etc, maar de laatste keer had ik zo'n €150.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 18 ben, is het niet aan te raden om daar te gaan werken. Je verdient meestal rond de 50 euro per maand en dat is gewoon echt te weinig als 18 jarige. Dit zijn leuke bijbaantjes als je 14 bent, na school folders gaan bezorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is iemand met 50 euro in de maand wel heel erg blij! Voor 1 uurtje werk in de week... 50 euro is voor een hoop mensen best veel geld hoor....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk gewoon, en mijn vriend ook. Maar vanwege crisis willen we alle kleine beetje laten helpen ;) Bedankt voor alle informatie !! We gaan ons opgeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg niet dat ik met 50 euro niet blij ben, maar als je meer kan krijgen door je leeftijd (dus bij een bedrijf werken dat leeftijdsgebonden salarissen geeft), heb je echt veel meer voordeel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Ik zou het met 50 euro per maand niet kunnen redden. Maar het folderbezorger is gewoon voor extra geld ;)

Andere antwoorden (2)

Ik krijg voor 290 adressen 6,50 ongeveer en per 20kg 0,63 cent en het is altijd rond de 120-130(verschilt per week)kilo. En toen ze hier kwamen zeiden ze dat het niet uitmaakt hoe oud je bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 310 adressen. Verdien elke week ongeveer een tientje.