Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik werk nu bij mijn huidige werkgever al langer als 5 jaar op basis van een 0-uren contract voor onbepaalde tijd heb ik recht op een vast contract?

In 2007 heb ik getekend voor onbepaalde tijd. Ondertussen heb ik haast elk weekend gewerkt + alle vakanties. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
862

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kan een contract afdwingen op basis van het gemiddelde aantal uren van 3 maanden. Dat is je vaste patroon en moeten ze je dat ook aanbieden; aangezien je dit werk regelmatig doet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij wel. Als het eerste contract voor een jaar was, en het is daarna nooit verlengd, ben je sowieso in vast dienstverband. Het is namelijk aan jou baas om jou contract te verlengen. Mochten ze dit zijn vergeten is het hun probleem en ben jij in vast dienstverband.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees nu dat het voor onbepaalde tijd is. Onbepaalde tijd betekend een vast contract op basis van het contract uit 2007.
Een contract Voor onbepaalde tijd en vast contract is het zelfde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag het na bij het UWV en laat je niet met een kluitje het riet insturen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding