Hoe kan ik aan een vakantiejob bij Disneyland Parijs of eventueel een ander bekend park in het buitenland raken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Voor werken bij Disneyland Parijs moet je aan deze eisen voldoen;
U moet minstens 18 jaar zijn en u moet een EER-nationaliteit hebben.
U moet bereid zijn om te werken in een heel flexibel uurrooster : het park is gans het jaar open, ook tijdens de weekends en feestdagen moet u bereid zijn om te werken.

Vereiste studies:
» Geen specifieke studievereisten
Talenkennis: ENGELS (goed), FRANS (goed)
Werkervaring: geen ervaring

Bruto salaris : vanaf 1358 Euro bruto per maand in een werkweek van 35 uur.

Huisvesting : 281 Euro per maand alles inbegrepen

Maaltijden : worden aangeboden in de bedrijfsrestaurants van het park, gemiddelde prijs 3 Euro

Werkkledij : aangeboden en onderhouden door het park

Openbaar vervoer : terugbetaling van 75 % van de kosten

Sociale zekerheid : Park regelt aansluiting bij sociale zekerheid ( details worden besproken bij aanwerving ). Als u uw domicilie niet in Frankrijk hebt, raden wij u aan u te informeren bij uw ziekenfonds wat betreft de modaliteiten voor terugbetaling van eventuele kosten voor medische verzorging tijdens uw eerste maand werk in Frankrijk.

•send a CV/Resume and cover letter by post to:
Disneyland Paris Casting
B.P. 100
77777 Chessy, Marne-la-Vallée Cedex 4
France

Sollicitatie mag alleen in het Frans of Engels!

Bobbejaanland in Belgie zoekt ook medewerkers, bekijk het filmpje
Sollicitatie kun je richten naar info@bobbejaanland.be

http://www.bobbejaanland.be/nl/blog/werken-t-plezantste-land
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

open sollicitatie sturen
Er is altijd wel een correspondentieadres te vinden.
Schrijf een brief met goede motivatie en kijk wat er van komt
anneliez