Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je verdienen als stagiair bij een accountancykantoor

3e jaars HBO, dacht meeloopstage gehoord te hebben.
En hoe kleine vraag ook, wat doe je bij je afstudeeropdracht, is dat ook een soort van stage?

Toegevoegd na 26 seconden:
Verdiensten per maand (totaal 6 maand)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
678
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geld verdienen met een stage ?? Da's nieuw voor me; stage is een onderdeel van je opleiding, en als het goed is WORDT er in je geinvesteerd (begeleiding, opleiding).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groot tekort = Ze doen er veel aan om je te behouden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eigenlijk krijg je niks betaald. Dat wil zeggen in geld. Het bedrijf dat jou als stagiair aanneemt investeert in tijd van de persoon die jou gaat begeleiden en evalueren. Er zullen ook andere personen zijn in het bedrijf die tijd aan jou "kwijt" zijn om je dingen uit te leggen en zo. Stage lopen bij een (gerenommeerd) bedrijf staat ook goed op je cv. Dat is op de langere termijn ook geld waard :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet de vraag OF ik wat krijg, maar hoeveel.
Ik krijg wat betaald, maar hoeveel weet ik niet, en wil gewoon een richtlijn hebben, zodat ik dit kan in mijn achterhoofd kan houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou was zou ik dan een onkostenvergoeding in mijn achterhoofd stoppen. En van tevoren even uitrekenen wat je onkosten precies zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij nader inzien ... onkostenvergoeding is geen betaling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beide waren niet goed, maar dit was dan het beste.

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je al heel blij mag zijn als je een kleine onkosten vergoeding krijgt van een paar honderd euro per maand. Maar ga als je er stage loopt eens met je directe leidinggevende om de tafel zitten en vraag het hem/haar gewoon...

Toegevoegd na 1 minuut:
Een stagair(e) is overigens ook strikt genomen geen betaalde kracht...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding