Rommeltje in huis, een tuin vol met onkruid en ik moet nog mijn 'deadlines' m.b.t. werk halen. De moed zakt in mijn schoenen. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga d'r 's ff lekker tussenuit!

Het beste antwoord

Ja, je computer uitzetten en aan de slag gaan...!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Neem vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schrijf alles op wat je nog moet doen, zo hou je het overzichtelijk en kan je eenvoudiger naar je doelen toewerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe eerst het belangrijkste, je deadlines. Nodig daarna iemand uit, dan ben je ook gemotiveerd om op te ruimen in huis voor visite. Misschien wil iemand met groene vingers jou helpen in de tuin. Beloon hem/haar daarna met een lekker etentje bij jou thuis. En bijhouden helpt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel prioriteiten! Is het echt zo erg als er wat rommeltjes in huis liggen en er onkruid in je tuin zit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst je werk, anders krijg je daar problemen, wordt je depri en kan t huis je niet meer schelen.

Tuin... Misschien een advertentie in de supermarkt; scholier gezocht die....

Taken in huis... Nu je werk deadline gehaald is en de scholier je tuin doet begin jij zoetjes aan in huis op te ruimen. Maak een prioriteiten lijstje; wat nu, wat kan wachten. En start...
Alles wat binnen 2 minuten kan doe je voortaan direct. Lapje over de vensterbanken, kopje omspoelen...

Succes. Komt vast wel goed en dan voel je je hopenlijk snrl wat beter'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je wel een leuke buurjongen/meisje die een zakcentje bij wil verdienen. Vraag hem/haar of ze al het onkruid uit je Thuin willen halen voor een €10tje ofzo dat scheelt al een hoop en dat is dat 10tje wel waard. En je buurjongen/meisje ook weer helemaal blij.
Doe eerst je deadlines en ruim vervolgens je huis op. begin in je huiskamer. Keuken. Werkkamer. Slaapkamer etc. (als er mensen komen dat het op die plekken iniedergeval opgeruimt is. En de plaatsen waar je zelf vaak bent etc.)
Succes. En zorg voor wat structuur in je leven dan gaat alles wat makkelijker.