Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik als 14 jarige in 3 vwo een goed bijbaantje vinden beter dan de Macdonalds of Albert Heijn?

Ik zoek een bijbaantje waarmee ik meer geld kan verdienen dan mijn broer die bij de AH werkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maakt trouwens geen zak uit dat je vwo doet, zolang je je werk maar goed doet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zal niet meevallen op je 14 e hieronder staan de regels voor iemand van 14:

Op een schooldag mag je niet meer dan 2 uur werken. Tot en met je 14e mag je alleen klusjes in je eigen omgeving doen. Dus bijvoorbeeld folders rondbrengen, oppassen en auto's wassen.

Op vrije dagen mag je niet meer dan 6 uur per dag werken;

Per week mag je niet meer dan 12 uur werken;
In de vakantie mag je niet meer dan 7 uur per dag werken, en niet meer dan 35 uur per week.

Wie weet kan je met auto's wassen meer kan verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

mischien met folders want ah en mc mogen nog niet als als ja 14 ben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meer verdienen als iemand die ouder is, is lastig hoor!
Helemaal als je net 14 bent! Dan moet je behoorlijk veel mazzel hebben!

Misschien verdien je wel meer als je in plaats van uurloon per stuk betaald word, net als bij bollen zetten of fruit plukken.

Over het algemeen betalen seizoensgebonden, niet vaste banen beter, zoals boekpakketten samenstellen voor scholen... maar bij vaste baantjes kan je promotie krijgen en heb je kans dat je het hele jaar door werk hebt.

Heb je al eens aan een gratis stage gedacht bij een bedrijf waar je later wil werken? Je bent jong, flexibel, volledig naar de handen van de baas te sturen. Dat kan een voordeel zijn. Misschien nemen ze je na die gratis stage wel aan als zaterdaghulp. Wedden dat je dan meer verdient omdat je een vak uitvoerd waar je verstand van moet hebben?

Als je geld wilt verdienen, moet je zorgen dat je kennis hebt die andere mensen niet hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bollen pellen. mocht ik met me 14 ook al.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding