Ik zoek een afsluitende zin, die ik onderaan mijn betalingsverzoek kan zetten aan mijn baas, wie heeft tips?

hierbij het overzicht etc etc graag per omgaande uw betaling etc etc.

Ik vind 'met vriendelijke groet' te amicaal en 'hoogachtend' te afstandelijk.

Ik zoek iets met hopende op een snelle afronding....

12 jaar geleden
29.2K

Het beste antwoord

- Ik reken graag op een spoedige afwikkeling,
- Een spoedige betaling zie ik graag tegemoet,
- In afwachting van een spoedige betaling/afwikkeling,
- Ik vertrouw op een spoedige afwikkeling,

Toegevoegd na 4 minuten:
En ik sluit me helemaal aan bij Ladylike dat je een dergelijke zakelijke brief het beste kunt afsluiten met "Met vriendelijke groet," als ondertekening. Dat is tegenwoordig in het zakelijk verkeer zeer gebruikelijk. Eventueel kun je overwegen: "Met vriendelijke groet en hoogachting,"; ook dat kom je regelmatig tegen.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord. Beter dan 'hopend' op een ............ Dit is te zeer afwachtend en vrijblijvend.
MVG absoluut voluit schrijven.
Pieter2011
12 jaar geleden
Inderdaad: geen afkortingen gebruiken!

Andere antwoorden (3)

Een spoedige afhandeling zie ik gaarne tegemoet,

Met groet,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga uit van een snelle afwikkeling.

Groeten,
Annswers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
---Hierbij het overzicht etc. etc. graag per omgaande uw betaling etc. etc.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Hopend op een snelle afronding,

Groeten,

( ik zou zelf voor 'met vriendelijk groet' gaan.)
Is netjes hoor, en niet te amicaal. ''Groetjes'' klinkt amicaal.
Je kunt ook gewoon ''mvg'' zetten. Dan heb je het toch gezegd, maar je denkt er niet vlug bij na of dat te amicaal is of niet, als je het in een afkorting leest.