Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zit het met als je auditie doet als danseres en je toekomstige werkgever bied jou een cursus aan die je zelf moet betalen?

Hij vind mij goed voor in zijn theaterclub, maar bood mij een cursus aan zonder mij erbij te zeggen dat ik ervoor moet betalen. Ik heb er geen prettig gevoel bij. Ligt dat aan mij of klopt dit gewoon niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
598

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vraag hem duidelijk wat hij bedoelt
Is het een cursus, die je zelf moet betalen, maar die je in werktijd kunt doen? dan betaal je dus wel, maar het kost je geen eigen tijd, wat een goed alternatief kan zijn.

Is het een cursus waar je wat aan hebt?
En moet je relevant werk hebben om die cursus te kunnen doen.
maar als je er geen goed gevoel bij hebt, laat hem die cursus lekker houden en zoek ander werk, of de voordelen van dit werk moeten erg doorslaggevend zijn
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien kun je voorzichtig vragen in een mailtje aan hem of hij bedoelt dat hij deze cursus graag voor jou zou willen betalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gebeurt heel vaak, en kleine truc om klanten binnen te halen. Stuur maar een mailtje voor de zekerheid, maar de werkgever geeft de cursus natuurlijk om geld te verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding