Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een reëel te vragen salaris voor mbo 4 webdesigner?

Bedrijf wil mij aannemen. Ben 21 jaar, heb al 2-3 jaar werkervaring. Doe al een tijd werk voor hun via mijn eigen bedrijf, waar ik mee wil stoppen. Hun eerste bod is 1400 euro bruto, maar heb een idee dat ik stukken meer waard ben. Wat is reëel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is dat voor fulltime?
niet superslecht ( hiero mijn mannetje op hetzelfde begonnen ong. )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja fulltime. Zoals Jagers al aangeeft niet marktconform. Dus daar ga ik niet voor. Nu nog zien of het een reële overeenkomst kan worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
marktconform is echter wat een gemiddelde verdient ( dus tussen mensen die net beginnen en die het al 30 jr doen ) , houdt rekening dat gemiddeld nooit een startsalaris kan zijn
maar suc6 met de onderhandelingen uiteraard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, bij loonwijzer word er het gemiddelde van 21 jarige berekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nouja, gewoon de loonwijzer van internet bij het gesprek op tafel leggen zou ik zeggen, en eerlijk zeggen dat bij navraag in omgeving je op een ander salaris zou komen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gemiddeld bruto salaris voor een Mbo webdesigner (38u werkweek)
Per uur: € 12,81
Per week: € 486,72
Per 4 weken: € 1947
Per maand: € 2107
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik iets rond dit bedrag er ook uit weten te slepen. Top!

Andere antwoorden (3)

Het is toch allemaal een kwestie van vraag en aanbod.
Hoe graag wil je die baan?
En hoeveel kans heb je op een baan bij een ander bedrijf?

http://www.onemorething.nl/community/topic/salaris-webdesigner
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klinkt als een mager aanbod, maar zet het ook eens naast je eigen verdiensten met je eigen bedrijf. Is het dan beter? Wil jij graag deze baan? hoe snel kun je in salaris groeien? En wat is er eventueel nog bij te onderhandelen? Dit is vast hun openingsbod, dus jij kunt een tegenbod doen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een tijdje geleden gewisseld van baan wegens een verhuizing en heb toen ook minder moeten nemen dan ik oorspronkelijk in gedachte had. Maar ik was al lang blij dat ik wat gevonden had in die buurt (Enschede)

Om je een idee te geven Ik 25 jaar Mbo en 2 jaar werk ervaring verdien ongeveer 1800 per maand op een 40 uur contract. Wat in mijn ogen al wat aan de lage kant is. Het scheelt 2 jaar met jouw. Situatie. Maar toch aan de lagen kant.

Een ander gegeven is natuurlijk hoe goed ben je? wat kun je laten zien?. Een goed portfolio maakt erg veel uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding