gister tot te laat uitgegaan en voel me nu brak. Wat is een goede manier op weg te komen van me werk nu?

oke ik zit nu op werk, met een zwaar brak hoofd en ben eigenlijk niks aan doen. tenminste niks nuttigs. wat is een goede smoes om weg te gaan? heb om half 1 pauze en wou daarna eigenlijk naar huis gaan. ik voel me echt niet lekker maarja ik kan moeilijk zeggen dat ik gister teveel heb gezopen.

plz help me

Weet jij het antwoord?

/2500

Tja het ligt er aan of je onlangs ziek bent geweest..ben je bijv. pas nog thuis gebleven ivm ziekte dan zou ik deze dag proberen door te komen..ben je nooit ziek (of weinig) zou je je af kunnen melden omdat je niet lekker bent, ziek is ziek..al is het natuurlijk wel een klein beetje je eigen schuld. Misschien heeft je werkgever nu ook niet echt veel aan je en is het maar beter je bed in te gaan..maarrr dan vanavond niet uit gaan hè?? Vaak helpt het trouwens wel als je wat eet, tussen de middag een gezonde lunch??

zeggen dat je je niet lekker voelt. Dat je hebt geprobeert toch te komen, maar dat het gewoonweg echt niet gaat en zelfs erger word.

s`avonds een vent, s`ochtends een vent

Of de waarheid wat echt beter is , of doorzetten.

veel koffie drinken op je werk, zo doe ik dat altijd. Toegevoegd na 3 minuten: uurtje slaap zou ik niet trekken, bij 4 uurtjes slaap ben ik al verrot. Dan zou ik even overleggen om een vrije dag op te nemen zodat je de organisatie niet financieel belast.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100