Hoe kom ik weten waarom mijn leidinggevende zo wisselvallig op mij reageert ?

Hij is de ene keer erg vriendelijk en geinterseert in mijn prive leven de andere keer erg zakelijk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Open en eerlijkheid is altijd de beste remedie. Stap gewoon een keer op hem af en geef dit aan. Mocht je er problemen mee hebben, vertel hem dit gewoon. Ook hij heeft er belang bij, dat jij je prettig voelt op de werkvloer. En zolang je het rustig brengt, zal hij het ervaren als positieve feedback. Win-win situatie.

Daar kom je maar op 1 manier achter en dat is het hem gewoon vragen; een leidinggevende is ook maar een mens. Ga het alsjeblieft niet aan je collega's vragen, zo ontstaat er een roddelcircuit waar echt niemand gelukkig van wordt.

mischien heeft hij wel meer te doen op een dag? het zal heus niet persoonlijk bedoeld zijn aangezien hij ook erg geinteresseerd kan zijn. bedenk ook dat het niet altijd even makkelijk is om leidinggevende te zijn naast zijn eigen werk.

Waarschijnlijk ligt dit aan hem, aan zijn humeur, aan de hoeveelheid werk die hij nog moet doen etc. Denk vooral niet dat het aan jou ligt!! Het is wel herkenbaar, iemand bij mij in de straat heeft dat ook. De ene keer komt er nauwelijks hoi uit, en de andere keer praten we een half uur. Ik denk dat het niet aan mij ligt, want ik groet altijd, maar die persoon negeert mij dan soms. Zal aan humeur liggen, en dat kan door allerlei dingen beinvloed worden!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100