ik ga een bbl opleiding verkoper detailhandel doen,ik heb alleen een probleem. ik wil wel veel geld verdienen zoveel mogelijk, weet iemand welke winke

l

Toegevoegd na 22 minuten:
Dit werk is maar voor een jaar ben daarna van plan met me handen verder te gaan doorleren of eigen bedrijf beginnen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

accountant worden? hbo studeren ? iig van geen verkoper detailhandel.. Score schijnt goed te verdienen en jeans inn e.d. daarbij krijg je ook nog eens korting op je kleding ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als accountant kan ik je wel vertellen dat je het niet gaat redden als je motivatie veel geld verdienen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar sluit ik me bij aan !
dat lijkt me meer een probleem als je je opleiding gedaan hebt. En dan kom je er achter dat heel veel geld verdienen ook heel veel werk betekent, bij welke onderneming dan ook.
anneliez
12 jaar geleden
Over het algemeen geldt dat zwaardere eisen een hoger salaris betekenen. Ook verdien je meer op bijzondere uren, dus koopavonden en in het weekeinde. Verder zal er veel met minimumloon gewerkt worden.
Ik raad je aan om toch echt te kijken naar het werk dat je leuk lijkt. Zelfs voor een jaar houd je het niet lang uit als je geen affiniteit met het werk hebt. Als je veel geld in een bepaalde winkel uitgeeft kan de personeelskorting een belangrijke factor zijn.
Denk ook aan je toekomst. Je zegt hierna door te leren of een eigen bedrijf te beginnen. Is er iets dat je al een steuntje in die richting kan geven? Denk ook aan je CV. Als je de IT kant op wil zoek je een baantje bij een computerwinkel, werken met kinderen=speelgoedwinkel, entertaintment= muziekwinkel etc.