Wat in te vullen bij salarisindicatie?

Er staat bij een formulier: salarisindicatie. Bedoelen ze dan per maand of per week, per jaar of per dag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Per maand of per jaar, je kunt zelf kiezen welke van de twee. Dat verschil zien ze wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het bij je werkgever is, snel dat contract tekenen dan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huh, wacht kan m'n antwoord niet meer aanpassen. Dat ze niet snappen dat je per maand bedoelt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je had het toch wel over dubbeltjes, Jelle?
Je kunt het best het bedrag invullen en daar zelf de tijdsspanne bijzetten, zodat het duidelijk overkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gemakkelijkst is om dat te doen in bruto per maand, en dat er ook bij te zetten.
Want soms hebben bedrijven een 13e maand regeling, of 1/2 13e maand, en er is ook altijd vakantiegeld, dat wordt allemaal berekend aan de hand van je bruto maandsalaris.

dus vul gewoon in € .... bruto per maand
(en dan op de puntjes het bedrag dat je zelf passend vind voor de functie)
itsme