Heeft een stewardess nog wel vrije tijd?

Ik wil graag als stewardess werken maar heb ik nog wel tijd om voor m'n kind te zorgen en m'n vriend?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Als je via KLM begint kun je ervoor kiezen om parttime, dus 50% te werken, dat wil zeggen 5 dagen in de week, 4 uur per dienst. Dit alles is enkel voor de grondstewardessen

Ga je vliegen dan werk je de eerste 3 jaar fulltime dus 100%
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vermoed dat je als je veel internationale vluchten wilt doen dat je beter geen kinderen kan hebben aangezien je dan continue verschillende dag en nacht grenzen doorbreekt
ik vermoed dat dat echt niet te doen is
alleen als je zeg maar binnen europa blijft ?
vluchtjes londen o.i.d
12 jaar geleden
Heel veel stewardessen hebben kinderen.
Je kan 50% (of 67 of 80) gaan werken na een jaar. (ook als je vliegt)
Je moet wel beseffen dat je soms ook op tijden moet werken die jouw niet uitkomen. Met Sinterklaas of kerst ofzo.