Ha, die Featherlight;

Schrijver worden van boeken waar je zelf de foto's ter illustratie bij levert, dan combineer je beide passies. Reisboeken bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Journalist of collage maker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
free-lance journalist past goed; Zo ben je zelfvoorzienend: Je kan de plaatjes schieten voor je artikel en schrijven over wat je ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Websites maken voor anderen en dan zelf de teksten schrijven en foto's maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fotojournalist. Geen droog brood in te verdienen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fotojournalist maar dat zal moeilijk worden bij kranten, maar je moet dan kijken naar de nieuwe media hoe kan je daar inspringen inspelen op de snelheid van het nieuws, maar dan nog jij bent maar op een plaats en je zal moeten jagen op foto's met goede of harde nieuwsfeiten. Ik ben bang dat het een stress baan wordt en maar matig verdienen