Wat kost een huishoudelijke hulp momenteel per uur?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een huishoudelijke hulp kost momenteel minimaal het wettelijk minimum uurloon. En maximaal € 30,94 exclusief BTW per uur...

Ik heb een vrouw die mij een paar keer per maand helpt met het schoonhouden van mijn huis. Ik betaal haar 12 euro per uur.

Ik betaal mijn huishoudelijke hulp €11,- per uur. Ze doet alle voorkomende werkzaamheden en doet dit ook op eigen initiatief. Ik hoef alleen maar schoonmaakmiddelen aan te dragen...

7.49 maar ze is 16

mijn schoonzus verdient,340,00 euro per maand en werkt in de thuiszorg in Hongarije,dat is 85,00 euro per week,en dan delen door 40,00 uur dat is ietsje meer dan 2,00 euro per uur,terwijl de boodschappen ,en de benzine,net zo duur zijn als in Nederland. wij mogen helemaal niet klagen.

10 euro per uur, zwart.

12.50 per uur, plus een extraatje rond de kerst.

EUR 30 per uur zwart. Zou je zelf voor minder willen werken?

Onze hulp krijgt €12 euro per uur. Zij heeft deze prijs zelf bepaalt a.d.h. van de werkzaamheden die ze verricht. Soms neemt ze de was mee naar huis om te strijken, daarvoor krijgt ze €10 euro per mand. Eens per jaar doen we met haar gezin iets leuks (etentje of uitje) op onze kosten en rond de feestdagen een extraatje. (is alleenstaande moeder)

Ik heb mijn antwoord weggehaald. De details van sommige antwoorden zijn zeer bruikbaar voor de belastingdienst!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100