Problemen met werktijd Albert Heijn.

Hallo, ik werk met plezier al twee haar bij de Albert Heijn, maar sinds kort is er een nieuwe bedrijfsleider en die geeft mij werktijden wat ik nergens op vind slaan. Vb: zaterdag ochtend om zes uur opstaan en dan van 0700-1000 te werken. Ik heb aan hem gemeld dat ik het kansloos vind om zoo vroeg op te staan en dan maar drie uur maken. Twee maanden geleden was dat van 0700-1300. Dat vind ik redelijk. Zit nu al te denken aan een andere baan(horeca). Wat vinden jullie? Mvg Delano

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al eens iets soortgelijks gevraagd bij detailresult (dirkvdbroek) en die zeiden dat je in overleg met je personeel werktijden moet veranderen.

Antwoorden (4)

Soms is het nodig om van baan te veranderen, ondanks dat je het erg naar je zin hebt. Werk moet leuk zijn maar het moet ook wat opleveren! In de horeca krijg je het vast ook naar je zin. Kijk wel uit dat je evt. studie er niet onder gaat lijden, horeca kan nogal tijdrovend en uitputtend zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit met hetzelfde probleem, vroeger werkte ik op zaterdagochtend van 7-13 en nu nog maar van 7-10. Ik vind dit ook nergens op slaan om voor 3 uurtjes mm bed uit te gaan. Wat blijkt nou, ah wilt beziuinigem en liever geen shifts meer instellen van langer dan 3 uur. Dan hoeven ze geen pauzes meer te betalen en dan ben je het meest productief. Ik moet nu weer gaan werken, gelukkig wel tot 13 want het is pasen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet wel een beetje plezier in je werk hebben. Soms is het dus best redelijk om van baan te wisselen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het je leuk lijkt in de horeca, dan kan je het beste doen als je wilt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had dit pas met ec ah hij vertelde
Dat ze de werknemers te lang en te weinig betalen of werken maar het stomme is dat iedereen dit contract tekent
En daarom kan je volgens mij niet je werktijden veranderen