Mag je als 13 jarige in ene kas werken?

Hallo, ik ben al een tijdje 13, bijna 14, en ik zoek een bijbaantje, ik sta nu al eeuwen in de wachtrij voor een krantenwijk, en ik zou eigenlijk liecer werken in een kas of iets dergelijk, en al helemaal als dat beter verdiend, dus vandaar. Hoeveel verdiend het? Mag het? En is daar ook een bedrijf voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ik heb een tijdje in een kas gewerkt en daar werkten ook twee 13 jarigen. Ik verdiende toen 5 euro per uur maar was zelf toen al 18. Ik denk dat het officieel niet mag.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je mag maar een bijbaantje doen als je 16 bent.
geen wonder dat je al lang in de wachtrij staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rutge
13 jaar geleden
Het is een krantenwijk, dat mag vanaf je 13e
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik ga bij de appie werken, mag vanaf je 15e.
Officieel mag dat niet, maar volgens mij nemen ze het daar in de kas niet zo nauw. Goed verdienen doe je daar ook niet echt en het is zwaar en heet werk, vooral in de zomer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mag wel... Maar wel onder toezicht en niet met machines