Wat is een goede bijbaan voor..

iemand van 23, die nog studeert, en geen ervaring heeft in de horeca?
Te oud voor supermarkt, krantenlopen kan niet in combinatie studie,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

je zou kunnen gaan oppassen of in een bioscoop gaan werken. Het is allebei voornamelijk in de avond dus goed te combineren met je studie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou achter de kassa kunnen werken, in de bioscoop, bij de bibliotheek (schijnt erg goed te verdienen), Kledingwinkel (part time), en hema of etos en dat soort winkels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Call centre
Vaal flexibele tijden en hoog loon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me wel verschrikkelijk werk
parkeergarage, of horeca, je krijgt vanzelf ervaring.
anneliez
13 jaar geleden
Ik zou je adviseren om een baantje te zoeken in het vakgebied waarin je studeert. Dan heb je meteen alvast contacten in de branche waar je straks wil gaan werken.
itsme
13 jaar geleden
ik heb zelf een tijd in een call centre gewerkt, ondanks dat dat eigenlijk niks voor mij was (dacht ik van te voren). Het was een business to business call center, wat betekent dat je alleen maar bedrijven belt en niet mensen thuis.
Ik ben er uiteindelijk meer dan twee jaar gebleven en het verdiende goed, was flexibel en ik heb veel bijgeleerd.
ik heb bedrijven gebeld over proefabonementen, over telefonie (een afspraak inplannen met acountmanager), onbetaalde rekeningen, goede doelen noem maar op.
nu heb ik die ervaring op mijn cv, communicatieve vaardigheiden trainingen, telefonische ervaring noem maar op :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn altijd winkels waar je op zaterdag kan werken.