Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede bijbaan voor..

iemand van 23, die nog studeert, en geen ervaring heeft in de horeca?
Te oud voor supermarkt, krantenlopen kan niet in combinatie studie,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
782

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

je zou kunnen gaan oppassen of in een bioscoop gaan werken. Het is allebei voornamelijk in de avond dus goed te combineren met je studie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou achter de kassa kunnen werken, in de bioscoop, bij de bibliotheek (schijnt erg goed te verdienen), Kledingwinkel (part time), en hema of etos en dat soort winkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Call centre
Vaal flexibele tijden en hoog loon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me wel verschrikkelijk werk
parkeergarage, of horeca, je krijgt vanzelf ervaring.
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Ik zou je adviseren om een baantje te zoeken in het vakgebied waarin je studeert. Dan heb je meteen alvast contacten in de branche waar je straks wil gaan werken.
(Lees meer...)
itsme
13 jaar geleden
ik heb zelf een tijd in een call centre gewerkt, ondanks dat dat eigenlijk niks voor mij was (dacht ik van te voren). Het was een business to business call center, wat betekent dat je alleen maar bedrijven belt en niet mensen thuis.
Ik ben er uiteindelijk meer dan twee jaar gebleven en het verdiende goed, was flexibel en ik heb veel bijgeleerd.
ik heb bedrijven gebeld over proefabonementen, over telefonie (een afspraak inplannen met acountmanager), onbetaalde rekeningen, goede doelen noem maar op.
nu heb ik die ervaring op mijn cv, communicatieve vaardigheiden trainingen, telefonische ervaring noem maar op :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn altijd winkels waar je op zaterdag kan werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding