Wat mag er allemaal in een curriculum vitae staan?

Natuurlijk de persoonlijke gegevens, opleiding en ervaring.
Maar mag er ook in staan een:
Burn-out? karaktereigenschappen? ziektes? tientallen hobby's ? stage's (ook al heb je dat maar 1 week gedaan)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Uiteraard mag Jij in Jouw CV vermelden wat Jij wenst maar hou er wel rekening mee dat je bepaalde zaken beter persoonlijk toelicht Als er naar gevraagd wordt.
Wees eerlijk maar ook relevant.
Stel jezelf eens de vraag hoe jij als baas zou reageren als je een CV krijgt met een lijst van ziekstes en kwalen... lijkt het jou aannemelijk dat zo'n CV en de daarachter schuilende persoon plaats moet ruimen voor een CV vol bemoedigende informatie?

Je kan volgens mij beter de focus leggen op hetgeen jij als jouw kwaliteiten ervaart en, indien je er echt op staat om volledig open kaart te spelen, een voetnoot toevoegen waarin je melding maakt van "gevarieerde extra's" die je liever toelicht in een persoonlijk gesprek.

Enfin, je dient hetgeen jij belangrijk vindt zelf aan te voelen en zelf in te vullen en dan merk je vanzelf wel wat jij ermee oogst.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat mag natuurlijk maar of het een slim plan is, denk het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mag zeker maar ' negatieve ' zaken als ziekte etc. zou ik uitlaten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stage mag altijd. En is ook beter om het er in te zetten. Dat heb je nog talen. hobby die zet je er in om het bedrijf een indruk van je te geven. Die ander dingen zou ik er niet in zetten maar kan je in je sollicitatiegesprek toelichten.

als extra tip zou ik een pasfoto mee sturen zo dat ze gelijk een indruk van je krijgen en het gezicht achter de brief zien..

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijke gegevens
Studies
Computerkennis
Talen
Ervaringen ( stages, jeugdbeweging,..)
Werkervaringen
Diploma's ( EHBO, avondopleiding,..)
Referenties ( iemand die ze kunnen bellen om meer te weten te komen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat "mag" er in staan?
Dat mag je zelf bepalen.

Tjaa, als je niet aangenomen wilt worden kun je best
je burn-out en allerlei ziektes vermelden.

En zo veel hobby's dat ze denken dat je geen tijd meer
hebt om te werken....