Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

taakverdeling aanpassen?

De website van mijn bedrijf wordt op dit moment niet gerunt. Er is geen geld om een extra personeelslid aan te nemen hier. Iedereen zegt dat die druk is waardoor ze de website taak niet op zich willen/kunnen nemen. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
789

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het jouw bedrijf is ben JIJ toch de baas? Kwestie van prioriteiten stellen dus. En uiteraard heel goed nagaan waar men dan zoal (te) druk mee is. Als je dat in kaart hebt, kun je wellicht de taken herverdelen zodat het onderhoud van je website wel past.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lees je vraag nog eens, maar iedereen is te druk waardoor ze de taak niet op zich WILLEN nemen?

Take the lead zou ik zeggen!
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is er misschien wel een beetje geld om iemand buiten het bedrijf de site te onderhouden, misschien een enthousiaste hobbyist met affectie voor je bedrijf en haar (geld)problemen.

Op zich leent het onderhouden van een website zich wel voor dit soort oplossingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als allerlaatste redmiddel zou je je ook wat kunnen verdiepen in de werking hiervan zodat je dit zelf kunt maken en onderhouden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het jouw bedrijf is, dan ga je dat zelf doen.
Of wat je zelf al zegt: de taakverdeling aanpassen.
Je weet wat iedereen doet in je bedrijf. En anders zorg je er voor dat je dat gaat weten.


Als het niet jouw bedrijf is, dan laat je het over aan
de leiding van het bedrijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding