Vul eens de salariskompas in, ik heb het even gedaan en kom op ongeveer 1800 euro uit per maand, maar ik weet niet precies de antwoorden op alle vragen, dus voor een goede schatting moet je het nog even zelf doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn vriendin werkt momenteel 3 dagen in de week en haar salaris is nu elke maand om en nabij de €1000,-

Afgelopen maan 1030,- die daarvor 995,- Het verschil had iets te maken met vergoedingen voor de gym die buiten schools plaats vindt.

Reken dus op iets van €1000,- kan iets meer kan iets minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm dat is niet heel veel? Op het moment verdien ik hetzelfde voor 3 dagen alleen ben ik nog niet afgestudeerd. Hoop wel dat het straks meer is. Je vriendin is wel volledig bevoegd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze is nog bezig met haar Gymmodules te halen dus voor gym krijgt ze als onderwijsassistent betaald maar voor de rest volledig bevoegd.