Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb ik recht op salarisverhoging?

ik werk als leidinggevende in een supermarkt ik geef leiding aan de vulploeg heb leiding van de winkel. maak planningen en krijg betaald als vakkenvuller is dit normaal. volgens de organisatie krijg ik geen salarisverhoging omdat dit niet van toepassing is binnen de organisatie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er geen functie omschrijving met een gerelateerde loontabel?
Daarin staat precies wat je moet doen en hoeveel loon je daarvoor behoort te krijgen...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

als je de functie hebt geaccepteerd zonder salarisverhoging, dan hebben ze gelijk. Het is niet netjes, en het argument dat het niet van toepassing is in de organisatie is natuurlijk flauwekul, maar ze hebben wel het recht om jou geen salarisverhoging te geven.
Zo heb jij ook het recht om verantwoording te weigeren als je daar geen beloning tegenover hebt staan.
(Lees meer...)
itsme
13 jaar geleden
Het is belangrijk om zo duidelijk mogelijk te weten waarom het niet van toepassing is. "binnen de organisatie" zou ik nooit genoegen mee nemen. Of je er daadwerkelijk recht op hebt, weet ik zelf niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat vind je leuker? leiding geven of vakkenvullen?
als je hetzelfde betaald krijgt, moet je het doen wat je het leukst vindt.
ik denk dat je liever de planningen maakt dan de vakken vult.
en ik denk dat vakkenvullers ook liever de planning zou maken, dus eigenlijk zou vakkenvullen meer betaald moeten worden omdat het minder leuk werk is...

maargoed, je krijgt dus even veel.. en daarom zeg je dat je weer gewoon gaat vakkenvullen voor het zelfde geld.
je zult zien dat ze je de volgende dag een nieuw aanbod doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je valt onder een CAO kan je die er op nakijken. Anders de vakbond bellen.Succes