Werken als medewerker technische hulp.

Ik ben benieuwd of iemand dit soort werk heeft gedaan. En mij kan vertellen wat ik er allemaal van kan verwachten. Zoals is het 20 gesprekken op een dag? Is het leuk werk? Het is een baan bij een internet provider.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb dit bij UPC gedaan, stressig ondankbaar werk waar je maar een nummer bent

Ik heb dit bij ziggo gedaan... Ruim 60 calls per dag. Veel stress wat gecreëerd word. Je bent een nummer. Je wordt afgestraft als je klant gericht bent een gesprek mag maar gemiddeld 300 seconde duren. En het salaris is erg weinig. Bij zo'n bedrijf moet je puur de tel opnemen meer kan en mag niet. Er worden koeien met goude hoorns beloofd maar je krijgt niks. Tevens is het ook zo dat je steeds de lul bent je krijgt veel ondankbare mensen over je heen en echt een hoop shit. Ik ben voor alles uitgemaakt wat los en vast zat!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100