nog verder gaan met me werk?

Ik zit in de bouw maar ik doe nooit iets goed en moet alles maar goed doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is toch echt je eigen keus. Ik zou eerst naar een alternatief zoeken voor je een beslissing neemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ligt er natuurlijk ook aan hoe oud je bent. Als je nog jong bent moet je de fijne kneepjes van het vak nog leren. Dat moet toch een ieder in zijn of haar vak? Als je het nog wel leuk werk lijkt zou ik eens kijken of er nog bijscholingen zijn, succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ziet het nu somber in. Het is onwaarschijnlijk dat je niets goed doet. Waarschijnlijk kun je moeilijk tegen kritiek en voel je erg veel druk. Maar weglopen van deze situatie is wellicht niet de oplossing. Grote kans dat hetgeen je nu ervaart op een andere werkplek ook zijn kop op steekt. Probeer de bestaande situatie anders te bekijken, zoek naar positieve punten in je functioneren. En vraag een gesprek aan met een leidinggevende. Vertel hoe je je voelt en vraag of ze je kunnen vertellen waar verbeterpunten liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stoppen!!!!
Als jij pissed bent omdat je alles goed moet doen, dan woon ik liever niet in een bouwwerk van jou.
Als je het niet goed wilt doen en misschien de kantjes er wel van af loopt dan ben je een gevaar voor anderen. Gauw ander werk zoeken.
Hoewel ik me af vraag of er een baan is waarvan de werkgever zegt dat je het niet goed hoeft te doen.
Misschien de sociale werkplaats, daar ligt de druk wat lager...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je alles goed moet doen is logisch: je werkt niet om er met de pet naar te gooien.
Kennelijk heeft iemand naar jouw smaak teveel kritiek op je werk? Heb je al geprobeerd er met die persoon over te praten? En waar zit het probleem precies, gaat het om hoe de kritiek wordt gegeven, kun jij niet goed met kritiek omgaan, is de timing verkeerd?
Krijg je ook weleens complimentjes? Besef je dat kritiek vaak bedoeld is om je béter te maken?
Kritiek zul je in elke functie krijgen, op wat voor manier dan ook. Maar het maakt wel uit hoe die gegeven wordt: luid roepend tussen al je collega's, of in een persoonlijk gesprek bijvoorbeeld.
Vandaar: probeer te achterhalen waar jouw pijnpunten zitten en ga dan het gesprek aan met de kritiekgever(s).
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gesprek aanvragen met je leidinggevende. Je goede en zwakke punten aan laten geven op papier. Vragen of je scholing kunt krijgen of goed ingeleerd kan worden door een collega. Na het gesprek kun je voor jezelf besluiten of je wel verder wilt bij deze werkgever (er zijn andere werkgevers!) en of je wel verder wilt in de bouw.