Vragen over de Albert Heijn

Ik heb een paar vragen:
1: Ik werk op dit moment bij een groothandel waar ik elke zaterdagochtend 5 uur werk, maar meer kan niet omdat ik dan naar school moet en zaterdagmiddag is hij dicht.
Ik verdien daar 3.50 per uur, maar vind dat ik te weinig uren kan maken, vindt het wel erg gezellig daar.
Maar nu wil ik dus een extra baantje bij de AH, omdat ik daar s'avonds kan werken, maar weet niet of ik het dan allebei zal doen of alleen AH, want ik vind het wel handig om in de vakantie bij de groothandel te werken, kan je zolang vakantie nemen als je wil, en je kan gewoon van 7 tot 4 werken, in plaats van 2/3 uurtjes op een dag.
Wat zal ik doen, allebei of alleen AH?
2: Als je opgeeft dat je niet in de vakantie wil werken, op je sollicitatie formulier, mag je dan zolang vakantie houden als je zelf wil?
3: Zal ik alleen vakkenvullen invullen voor functie, of ook kassa?
4: Welke afdeling is het makkelijkst/leukst om te vullen, ik hoorde dat er ook afdelingen zijn die echt niet leuk zijn?
Ben trouwens een jongen van 16
Hoop dat het duidelijk is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

meer dan duidelijk!

als jij de tijd kan vinden en je kan vinden in het loon én het ook nog leuk vind kan je solliciteren. je bedenken of afzeggen kan natuurlijk altijd nog.

geef aan dat je niet in de vakantie wil werken als je hier niet de tijd voor hebt, of als je het werk bij de AH leuker vind kan je bij de groothandel aangeven dat je daar niet wil werken in de vakantie. je kan ook beiden doen als je het voor jezelf helder hebt dit aangeeft bij de werkgevers.

vakkenvullers vullen vakken, wat jij het leukste vind zal blijken. vakken moeten worden gevuld, dus een voorkeur (als je deze al hebt) doet er eigenlijk niet toe.
wil je achter de kassa werken kan je dit aangeven. meestal zitten de vaste krachten achter de kassa, en deze vullen alleen vakken als er niet genoeg vakkenvullers zijn.
niet elke vakkenvuller zetten ze dus achter de kassa.

voordat je gaat reageren op een baan of een open sollicitatie stuurt is het handig als je voor jezelf weet wat je wil zodat je dit duidelijk kan aangeven.

hierbij kan je opties openen houden. het ene hoeft het andere niet uit te sluiten (net zoals ik in je vraag terug vind bijvoorbeeld)

denk er wel aan dat je jezelf niet helemaal klem gaat roosteren met je werk, er is ook nog tijd nodig voor andere dingen!

succes