Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vandaag de dag, vind je niet 1,2,3, een baan, dus waar als scholier kun je een baantje vinden?

ik heb al in de schoonmaak gewerkt, en vakkenvullen in de vakantie,, allebei op minimumloon,

ik zou graag iets hoger dan minimum willen verdienen.
na schooltijd en geen baantjes die voertuigen nodig hebben AUB

wat kan een gemiddelde scholier met een redelijk rooster voor baantje gaan zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
840

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet of je een beetje handig bent mrt computers anders zou je ergens kunnen solliciteren. Of vraag ga is een keer langs bij een uitzend bureau ik weet niet je leeftijd maar je zou een advertentie in de krant kunnen zetten met ie hobby's,eigenschappen en wat je wel zou willen. Dat zal wel resultaten opleveren ook al is het een moeilijke periode. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel succes met et zoeken van je nieuwe baan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kan de horeca proberen, het loon ligt misschien niet veel hoger, maar fooien zijn ook inkomsten :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb schoongemaakt in een hotel en verdiende heel goed! Maakte alleen best weinig uren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een goed babbeltje hebt kan je fondsenwerving gaan doen. Of eventueel callcenters maar voor beiden heb je een dikke huid nodig.

Ben je succesvol dan verdien je wel erg goed.

Succes in je zoektocht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zusjes hebben indertijd allebei gewerkt op de klantenservice van een groot warenhuis.(Koopavonden, zaterdagen, en tegenwoordig ook koopzondagen). Die verdienden meer dan ik met mijn ongeschoolde baantjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Post sorteren of vroeg in de morgen kranten rondbrengen, ben je 18 of ouder heb je minimaal een tientje per uur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding