Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik loop stage bij een bedrijf en daarvoor moet ik een verslag maken, is het verboden om foto's van je werkplek in het verslag te verwerken?

Gewoon om te laten zien waar ik 5 maanden heb zitten werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Andere antwoorden (5)

Nee hoor het is niet verboden. Het bedrijf moet er wel toestemming voor geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit moet je vragen aan je leidingevende, bij mij mocht het wel, zolang ik maar geen mensen op de foto zetten, of machines in de fabriek die belanhrijk zijn voor het productieproces.

Toegevoegd na 37 seconden:
Zeg gewoon waar je precies foto's van gaat maken en vraag of dat mag.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Nee, het is niet verboden tenzij aangegeven door je stageverlener. Algemene foto's zijn denk ik geen probleem, maar specifieke foto's van machines of bedrijfsmateriaal zoals mappen, schema's enz lijkt me niet handig. Overleg is iig gewenst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor fotos ed moet je aan je baas vragen of je dat mag! dit ivm bedrijfsgeheim en portretrecht! zal best mogen van je baas als het voor die doeleinde is. succes met je werkstuk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit moet je overleggen met je werkgever. Hebt je toestemming dan heb je niets te vrezen en kun je een mooi verslag maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor dat is niet verboden. Intern heeft het natuurlijk wel te maken met de bedrijfscultuur en het soort bedrijf. Gaat om beveiligde gebieden die afgeschermd zijn dan natuurlijk niet. Maar als het alleen om je eigen werkplek gaat op een kantoor bijvoorbeeld waar voor de rest niets aan waarde aanwezig is dan zal het geen probleem zijn.
Maar ik zou het sowieso even met je baas bespreken, dan voorkom je verrassingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding