Ik heb gehoort dat als je bij de luchtmacht wilt werken, je hbo of vwo nodig hebt, is dit waar

Ik doe havo en ik zou niet graag nog verder willen leren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult bij de luchtmacht toch echt ook verder moeten leren.
Kimath
13 jaar geleden
Met alleen havo ga je niet ver komen in het leven, kwa werk enzo.

Antwoorden (3)

Nee je kan ook met havo doen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na havo ga je hbo doen, daar kan je een opleiding voor de luchtmacht gaan volgen. Dat kan ook met vwo!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok
Nee, dat is niet waar. Er zijn bij de luchtmacht ook genoeg functies waar je met je havo diploma op kan solliciteren. Uiteraard kom je met je havo niet voor alle functies in aanmerking.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je