Hoe kom je bij de RSPCA?

Ik heb vandaag op de site gekeken en ik wil graag ''Inspector' worden (dus niet 'Animal Welfare officer'). Maar als ik het op zoek lijkt het wel of je geen Inspector meer kunt worden, alleen nog maar AWO. Weet iemand dit toevallig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vooraleerst verhuizen naar Engeland. Maar je kan ook een e-mailte sturen naar Joost Eerdmans, wethouder van Capelle ad. IJsel of naar Minister Opstelten (min van Veiligheid).. Dit kabinet heeft nl op verzoek van de PVV een honden & katten politie opgericht. En in Capelle zitten nu twee agenten achter weggelopen katjes en te hard blaffende honden aan.