Dat moet je aan je werkgever vragen. Als jij dit diploma gehaald hebt tijdens je baan en het geeft meerwaarde voor je werk, dan zou ik zeker een gesprek met PZ aanvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt alleen recht op een hoger uurloon bij het behalen van een diploma, als je dat als voorwaarde hebt gesteld voordat je de cursus of opleiding ging volgen.

Als die afspraak niet is gemaakt, kan je hooguit melden dat je van mening bent dat je nu meer kunt betekenen voor het bedrijf en dat je daarom wellicht een hoger salaris zou kunnen krijgen. Maar dat is geen recht of verplichting.
itsme